معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد:

بیداری اسلامی، تابشی از انوار انقلاب اسلامی

سرهنگ پاسدار عبدالله داور زنی که به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع کارکنان سازمان بسیج مستضعفین صحبت می کرد ، بیداری اسلامی که از شمال افریقا تا خاورمیانه حادث شده را تابشی از انوار انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام "ره" عنوان نمود و یاد آورشد...

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هادی، سرهنگ پاسدار عبدالله داور زنی که به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع کارکنان سازمان بسیج مستضعفین صحبت می کرد ، بیداری اسلامی که از شمال افریقا تا خاورمیانه حادث شده را تابشی از انوار انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام "ره" عنوان نمود و یاد آورشد: در خصوص خیزش های اسلامی دو نگاه و جود داشت :

نگاه اول از سوی تحلیلگران  و نخبگان کشورهای غربی و حتی از سوی برخی تحلیلگران داخل کشور نیز به آن پرداخته می شد ، مبارزات مردم این کشورها  را با رویکرد اقتصادی ، معیشتی و بی عدالتی اجتماعی تحلیل می کردند .

نگاه دوم که سر منشاء آن حضرت امام خامنه ای بودند ، با عنوان بیداری اسلامی مطرح فرمودند و خیزش های اسلامی را الهام گرفته از انوار انقلاب اسلامی قلمداد می کردند.

داورزنی در ادامه با اشاره به حوادث سوریه  اظهار داشت : در سوریه ما شاهد دخالت مثلث شوم عربی، غربی و صهیونیستی هستیم که محوریت یاد شده با حضور کشورهای قطر ، عربستان  و رژیم صهیونیستی و حتی ترکیه با راهبرد امپراطوری نو عثمانی  به نیابت از نظام استکباری  تلاش می کنند در خاکریز مقاومت اسلامی خللی وارد نمایند . اما علیرغم توطئه ها و تلاش های استکبار جهانی  شاهد پیشرفت و استحکام محور مقاومت هستیم . 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.