80 درصد کلاهبرداری‌ها در پلتفرم‌های خارجی انجام می‌شود

عضو مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس با اشاره به نابسامانی‌های فضای مجازی گفت: بر اساس اعلام پلیس فتا بیش از 80 درصد کلاهبرداری‌ها در بستر پلتفرم‌های خارجی انجام می‌شود.

هادی نیوز: علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در نطق میان دستور با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و 4+1 خطاب به دولت و رئیس جمهور اظهار داشت: در این مذاکرات در حال مذاکره با شیطان بزرگ هستید که اگر ذره‌ای غفلت کنید شما را‌‌‌‌‌‌‌‌ نابود می‌کند.

وی افزود: راهبرد رهبر معظم انقلاب در خصوص مذاکرات کاملا مشخص است که شامل رفع کامل هم تحریم‌ها و راستی‌آزمایی آن می‌شود و قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها نیز همین را‌‌‌‌‌‌‌‌ مورد تاکید قرار داده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: به تیم مذاکره‌کننده و شورای عالی امنیت ملی بفرمایید که مبادا از فرمان رهبری انقلاب به عنوان نایب امام زمان(عج) سرپیچی کنند که به ذلت دنیا و آخرت می‌افتند، کما اینکه دولت قبل دچار این وضعیت شد و دولت عبرت نام گرفت.

علیزاده ادامه داد: ندادن تضمین مؤثر و فرار از مسأله راستی‌آزمایی و حتی راه ندادن یک خواننده به آمریکا به بهانه اینکه 30 سال قبل خدمت سربازی‌اش را‌‌‌‌‌‌‌‌ در سپاه گذرانده، همگی گواه این است که آمریکا بنای کاهش تنش را‌‌‌‌‌‌‌‌ ندارد و به دنبال استفاده از مکانیزم ماشه است.

وی تصریح کرد: آمریکا روز به روز در حال افول و نابودی است و جبهه مقاومت روز به روز بالنده‌تر می‌شود، مبادا در چنین حالتی به این شیطان درمانده امتیاز بدهید.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در ادامه به وضعیت فضای مجازی اشاره کرد و گفت: بر اساس اعلام رسمی پلیس فتا بیش از 80 درصد کلاهبرداری‌ها در پلتفرم‌های خارجی انجام می‌شود و معادل 40 هزار میلیارد تومان هر سال از طریق سایت‌های شرط‌بندی ارز از کشور خارج می‌شود.

علیزاده افزود: فروش کودک، اسلحه، داروهای قاچاق و شبکه‌سازی جاسوسی و فساد اخلاقی تنها بخش کوچکی از نابسامانی‌های این فضاست و آیا این فضا نیازمند ساماندهی نیست و آیا کسی باور می‌کند که ایران یک قانون جامع برای این فضا ندارد؟

وی خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم با چنین نگاهی طرح ساماندهی فضای مجازی را‌‌‌‌‌‌‌‌ در دستورکار قرار داد ولی از همان ابتدا هجمه به آن شروع شد و همه ازناب شیطان حمله بی سابقه‌ای را‌‌‌‌‌‌‌‌ برای جلوگیری از تصویب این طرح شروع کردند و در داخل هم برخی لیبرال‌ها همه توان خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ برای سیاه‌نمایی علیه این طرح به کار گرفتند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تولید 11 هزار محتوا از طریق 66 حساب اینترنتی علیه طرح مجلس در ساعات اول تدوین این طرح گفت: یک بار برای همیشه باید چشم فتنه را‌‌‌‌‌‌‌‌ در این فضا کور کنیم و امنیت مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌ در این فضا تامین کنیم.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.