سرلشکر رشید درگذشت رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح را تسلیت گفت

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام «نمازی» را تسلیت گفت.

هادی نیوز: سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) در پی درگذشت حجت‌الاسلام حسن نمازی رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ ۚ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ* یُبَشِّرُهُمْ رَبُّهُمْ بِرَحْمَةٍ مِنْهُ وَرِضْوَانٍ وَجَنَّاتٍ لَهُمْ فِیهَا نَعِیمٌ مُقِیمٌ» (سوره توبه ۲۰-۲۱)

برادر رزمنده و عالم مبارز و بابصیرت روحانی گرانقدر جناب حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ حسن نمازی رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح که عمر بابرکت خویش را به‌عنوان یاور انقلاب و سرباز شجاع و ولایت و رهبری در پیشبرد آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی مصروف کردند در ۲۲ مردادماه ۱۴۰۰ روح پاکشان به لقاءالله پیوست و هجران این شخصیت خستگی‌ناپذیر موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

ایشان علاوه بر تلاش در امور دینی و نشر معارف اسلامی، در سنگر‌های انقلاب به‌ویژه در سال‌های دفاع مقدس و در مبارزه با دشمنان نیز حضور داشته و به‌عنوان چهره‌ای مردمی و زی طلبگی در نزد همگان مورد احترام و عنایت بودند. این عالم بزرگوار همواره در طول خدمت، به جوانان سرباز، کارکنان خدماتی و اجرایی توجه ویژه‌ای داشته و ضمن احترام به شأن این عزیزان، برای این مهم الگویی صالح و راستین به شمار می‌رفت.

اینجانب ضمن عرض تسلیت، از محضر خدای مهربان برای آن مجاهد فی سبیل الله علو درجات و همنشینی با سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) و برای خانواده مکرم و بازماندگان محترم و همرزمان غیورش به‌خصوص در عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح صبر و اجر عظیم و رهروی پیروزمندانه مسئلت دارم.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص)

سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.