رهبر انقلاب پس از شرکت در انتخابات ؛

هر کس به منافع ملی علاقمند است در انتخابات شرکت کند/ در تهران اسم ۳۰ نفر را بنویسید/ ان‌شاالله مجلس آینده، "مجلس قوی" باشد

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دقایقی قبل با حضور در حسینیه امام خمینی(ره)، آرای خود را به صندوق انداختند. ایشان همچنین با حضور در جمع خبرنگاران فرمودند.

بسم‌اللّه‌الرّحمن‌الرّحیم. اوّلاً روز انتخابات روز یک جشن ملّی است؛ این جشن را به همه‌ی هم‌میهنان عزیزمان در سراسر کشور تبریک میگویم؛ ثانیاً روز احقاق حقّ مدنی ملّت است که میخواهند بیاند رأی بدهند و شرکت خودشان در اداره‌ی امور کشور را ــ که حقّ آنها است ــ به دست بیاورند؛ ثالثاً یک تکلیف شرعی است که اینها را ما قبلاً هم عرض کرده‌ایم. و حقیقت این است که انتخابات متضمن منافع ملّی کشور است. هر کسی که به منافع ملّی کشور علاقه‌مند است، در انتخابات شرکت میکند.

توصیه‌ی من این است اوّلاً همه با همّت حرکت کنند و بیایند به اشخاص مورد نظر خودشان ــ که به آن رسیده‌اند ــ رأی بدهند؛ و این کار را هرچه زودتر انجام بدهند، این توصیه‌ی همیشگی ما است؛ یعنی نگذارند آخر شب و آخر وقت؛ همین اوّل وقت ــ اوّل روز، نیمه‌ی اوّل روز ــ بیایند رأی بدهند و جمعیّت در پایان روز متراکم نشود. و بعد هم در هر شهری به تعداد نامزدهای آن شهر رأی بدهند؛ مثلاً در تهران به سی نفر رأی بدهند واقعاً؛ اسم سی نفر را بنویسند؛ این خیلی کمک میکند به اینکه ان‌شاءاللّه مجلس، یک مجلس قوی باشد.

از خداوند متعال میخواهیم که به ملّت ایران توفیق بدهد، خیر بدهد؛ و رحمت و برکت خودش را بر این ملّت ان‌شاءاللّه نازل کند و این انتخابات را هم مایه‌ی خیر و برکت برای این کشور قرار بدهد.

از شما دوستان رسانه‌ای هم تشکر مي کنیم که زحمت کشیدید و باز هم زحمت خواهید کشید.

والسّلام علیکم و رحمةاللّه و برکاته.

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.