سردار سلیمانی:

قدرت امریکا در مقابل جمهوری اسلامی کارایی ندارد

دشمنان از طریق جنگ روانی و عملیات رسانه ای با استفاده از رسانه به دنبال این هستند که کامیابی ما را شکست و شکست های خود را پیروزی جلوه دهند که لازم است جبهه انقلاب باید در این عرصه هوشیار باشد.

هادی نیوز: سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی  در نشست صمیمی با فعالان دانشجویی دانشگاه های استان اصفهان با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی یک حقیقت بزرگ غیرقابل کتمان است، اظهار کرد: ما چون در این دریای نعمت زندگی می کنیم شاید بزرگی و حقیقت نظام اسلامی را کم تر مورد توجه قرار بدهیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اتفاقات، ریشه ها و روند انقلاب اسلامی که موجب تحقق نظام اسلامی جدید در یک سرزمین راهبردی در ایران شد را باید مورد توجه قرار دهیم، عنوان کرد: تمام اتفاقات دنیا در 40 سال گذشته متأثر از انقلاب اسلامی است و تحولات دنیا در آینده هم متأثر از نظام اسلامی خواهد بود.

وی ادامه داد: یکی از دلایل این ادعا، فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و بیداری ملت های زیر سلطه این اتحادیه است.

سردار سلیمانی با اشاره به نامه امام خمینی(ره) به گورباچف، اظهار کرد: امام خمینی(ره) می دانست چه اتفاقی می افتد و بر همین اساس فرمودند قرن آینده از آن اسلام خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه همین روند در طول رهبری رهبر معظم انقلاب هم پیش رفت، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب روندی را پیگیری کردند که منجر به افول قدرت امریکا به عنوان بزرگ ترین قدرت نظامی و اقتصادی تاریخ بشریت بشود.

* قدرت امریکا در مقابل جمهوری اسلامی کارایی ندارد

وی با اشاره به تأثیر امریکا بر سرنوشت کشورهای مختلف دنیا، گفت: 800 میلیارد دلار بودجه نظامی امریکاست که به اندازه 20 سال درآمد ارزی ما به حساب می آید و از طرفی هم ناتو و مرتجعان منطقه در کنار او ایستادند؛ اما همین قدرت در مقابل انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی کارایی ندارد.

سردار سلیمانی با اشاره به انتخاب یک قوای قزاق به عنوان پادشاه کشور ما توسط همین مستکبران، اظهار کرد: کشور ما به جایی رسیده بود که این گونه برای او تصمیم گیری می کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در امور بسیج با انتقاد از تطهیر چهره رضاشاه توسط برخی اساتید غرب زده، عنوان کرد: برخی از اساتید ما در دانشگاه ها در تجلیل از رضاخان کتاب می نویسند و دستگاه استعمار پیر انگلیس را تطهیر می کنند؛ این دستگاه پس از انقلاب صنعتی به قدرت رسید و جز شرارت و خشونت چیزی برای جهان اسلام نداشت، نمونه آن تأسیس رژیم صهیونیستی بود.

* تسخیر ایران توسط متفقین نتیجه مدرن سازی رضاخان بود

وی با بیان اینکه اگر عشایر در استان های مختلف قیام می کردند، رضاشاه با بی رحمی آن ها را قتل عام می کرد، تصریح کرد: وقتی متفقین حمله کردند، رضا شاه حتی یک مقاومت ساده هم نکرد، سوار اتومبیل شد و یک شب در همین اصفهان ماند و سپس از طریق بندرعباس به موریس رفت و همان جا مرد.

سردار سلیمانی نتیجه مدرن سازی رضاخان را تسخیر ایران توسط متفقین دانست و گفت: اگر تقابل منافع بین انگلیس و شوروی نبود، شاید هیچ گاه خاک ایران را ترک نمی کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امام(ره) کشوری با 60 هزار مستشار آمریکایی را نجات داد، اظهار کرد: همه چیزی برای رژیم پهلوی فراهم بود که سیطره خود را تداوم بخشد، اما امام(ره) با دست خالی این انقلاب را به پیروزی رساند.

* امام خمینی(ره) مفهوم جدیدی از قدرت را مطرح کرد

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) یک مفهوم جدیدی از قدرت را مطرح کرد، اظهار کرد: اگر چه ما از نظر قدرتِ سخت پیشرفت های زیادی داشتیم اما هنوز با قدرت نرم جلوی امریکا ایستاده ایم.

سردار سلیمانی ادامه داد: جبهه انقلاب و دانشجویان بسیجی نباید اجازه دهد که در امریکا حالت انفعال به وجود بیاید؛ امریکا و صهیونیست فقط دشمن ایران نیستند، این ها دشمن بشریت هستند.

رئیس بسیج مستضعفین با بیان اینکه مردم غرب هم زیر سلطه این مستکبران هستند، اذعان کرد: انقلاب اسلامی یک پنجره امیدی برای مردم دنیا باز کرد و مقام معظم رهبری با اقتدار این مسیر را ادامه دادند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای متوقف کردن این سرعت رشد، تأکید کرد: درست است که ما مشکلاتی داریم، اما همیشه روند مقابله ما در برابر امریکا صعودی است.

سردار سلیمانی ادامه داد: حادثه ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که امریکا و ترامپ خبیث به آن دل بسته بودند، موجب حدق و کینه مردم دنیا نسبت به آن ها شد؛ از طرفی هم روند انتقام خواهی و مکتب سازی که از سایه این خون عزیز شروع شده است، در آینده نزدیک بارور می شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه صحبت های خود خاطرنشان کرد: در جریان جنگ 33 روزه، در روزهای برخی ترسیده بودند که مبادا کار حزب الله تمام شود، اما نه تنها شسکت نخورد، بلکه پیروز شد و ثمرات آن هم چنان وجود دارد.

* بیدار باش جبهه انقلاب در جنگ رسانه ای

وی ادامه داد: دشمنان از طریق جنگ روانی و عملیات رسانه ای با استفاده از رسانه به دنبال این هستند که کامیابی ما را شکست و شکست های خود را پیروزی جلوه دهند که لازم است جبهه انقلاب باید در این عرصه هوشیار باشد.

سردار سلیمانی با اشاره به چهل سالگی بسیج اذعان کرد: نقشه راه 10 ساله بسیج بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب تعیین شده است و سازمان بسیج وظیفه دارد سیاست ها و منظومه فکری رهبری در رابطه با بسیج را احصاء کند و به سپاه های استانی بدهد و سپاه های استانی با استفاده از وضعیت و برآوردهای خود برنامه ریزی کنند و حرکت کنند.

* بسیج، حامی ایده های دانشگاه ها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: بسیج آمادگی دارد از تمام طرح ها، ایده ها و برنامه های قابل اجرای دانشگاه ها در گام دوم انقلاب از طریق سپاه های استانی حمایت کند.

وی با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و ما بسیجیان فرزندان مردم هستیم، گفت: مطالبات مردم، عدالت خواهی، مبارزه با رانت و اشرافی گری و ظلم، اصلی ترین حرف ما و بسیج دانشجویی است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه اگر قرار بود جنگ شود، آمریکایی دست به جنایت علیه حاج قاسم سلیمانی نمی زدند، اظهار کرد: حمله به عین الأسد همین را اثبات کرد، همان روز که همه حتی رژیم صهیونیستی و آل سعود کنار کشیدند، ما از مرحله جنگ نظام عبور کردیم.

بسیج دانشجویی

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.